2014. április 19., szombat

6.Megint itt?

Sziasztok!Meghoztam a kövi részt remélem tetszni fog!Nagyon szépen köszönöm a komikat és a +1 feliratkozót.Nem is húzom tovább az időt jó olvasást!


Reggelemet két virgonc kisfiúnak köszönhetem akik az ágyam végében ugráltak és egy lágy röhögésnek meg egy bársonyos tenyérnek az arcomon.Szemeimet lassan nyitottam ki.Theo és Krisz hirtelen rám ugortak.Megint meghallottam azt a gyönyörű röhögést amit nem lehet összetéveszteni senkiével.Oldalra pillantottam majd megláttam az ágyam mellett álló Niall-t.
-Jó reggelt!-mondta mire én azonnal kipattantam az ágyból és nyakába ugrottam-Nyugi manó.-mondta majd szorosan magához ölelt-Na Theo átjött?-kérdezte majd letekintett rám.
-Nem!-kuncogtam-Apu nagy nehezen meg Lou.
-Alig megyek el de te máris bepasizol?-kérdezte tetetett felháborodással-Ez szép!-fonja maga előtt össze a kezeit de ő sem bírja ki és elröhögi magát.-Várj milyen Louis?
-Louis Tomlinson!-mondtam mire mosolya nagyobb lett-Most mi van?
-Jó fiút választottál!-veregetett vállba
-Hogy miii?.....Nem...nem nem nem neeeeem!-mondtam.-Csak barátok vagyunk!Ja meg van barátnője Eleanor.
-Ja bocs!-kuncogott-A mostoha bátyjával vigyázz viszont!-mondta majd egy féltő pillantást vetett rám.
-Nyugi Nialer nem az esetem!-mosolyogtam rá mire tekintete el lágyult.-Honnan ismered őket?
-Ann és anyu nagyon jóban voltak,vannak nem tudom és ugye az ő fia Harry ugye ők elváltak és Harry akkor lett ilyen úgymond Punk de amúgy egy kedves srác csak jobban meg kell ismerni.A nővére neki a legfontosabb csak ő ugye az apjával él.Louis anyjával és Mark-al nem tudom mi lett.De ők sose jöttek ki Harryvel mindig is utálták egymást.
-Aha értem.....asszem-mosolyogtam rá.
-Niall kapj el!-Kiabálta Krisz majd Niall nyakába ugrott.Krisz ezen egy jót röhögött.Tekintetetem Theo-ra vándorolt aki az ágyam közepén ült szomorúan.
-Mi a baj kis herceg?
-Ni ni baba is foglalkoz.-Ezen csak elmosolyodtam majd az ölembe kaptam az én hercegem.
-Ni ni baba is foglalkoz!-utánoztam Theo gügyögését.
-Nini máris érkezik!-mondta majd a hátán Krisz lógott elől pedig Theo.
-Ni ni manóval is foglalkoz!-mondtam majd lebiggyesztettem alsó ajkam.
-Bells!-mondta majd el indult a lépcső felé.Én csak nagyokat pislogtam.Most komolyan itt hagyott.Éppen léptem át a küszöbön amikor megláttam hogy a szőke tincsek már felfele tartanak a lépcsőn.-Hercegnő!-hajolt meg előttem amin én csak egy jót röhögtem.
-Szőke hercegem!-hajoltam meg én is.-De hol a fehér ló és a palota?-pislogtam rá nagyokat.
-Hát hazafelé fehér busszal jöttem a palotám pedig egy kollégiumi szoba.Megfelel Isabella?
-Tökéletes,tökéletes,bunkó!-mondtam majd rámosolyogtam.
-Igen bunkó?-mondta majd elkezdtünk kergetőzni.Én azonnal lefutottam a lépcsőn át a konyhán ki a kertbe és be egyenesen a locsoló alá ami akkor még nem ment.Amikor hátra pillantottam megláttam hogy Niall egy hatalmasat tanyázott.Elkezdtem röhögni annyira hogy már a hasamat fogtam.Hirtelen egy erős kezet éreztem meg bokámon ami kirántotta alólam lábaim.Sikítottam egy aprót és most már ketten röhögtünk ezen az egészen.A locsoló pedig most indult el.A normális emberek ilyenkor elfutnak onnan de ki mondta hogy mi normálisak vagyunk?!Nálunk ilyenkor kezdődik el a móka.Na mi más mint a .........sárcsata.De vajon meddig élvezhetem ezt a szórakozást?Gondolkoztam el majd megéreztem egy jókora adag sarat az arcomban."Nem érdekel meddig tart de ki kell használnunk amink van!"Idéztem fel édesanyám mondatait fejemben.
**********
Éppen egy vígjátékot nézünk.A 4 órával ez előtti sárcsatának annyi lett a vége hogy amikor bejöttünk Patti jól leszidott minket.És Niall nyert de ez nem lényeges.Pattiék nincsenek itthon elmentek nagyiékhoz.Én inkább itthon maradtam Niall-al .Annyira szeretek a karjai közt feküdni olyan megnyugtató.És a film is a közös kedvencünk még pedig a:Patacsata!Igen ez egy nekünk való  Animációs film.De hát ennél mi lehetne jobb?Csodálkozom hogy vígjáték de igazából nem is érdekel.Éppen a két bárány beszélgetése ment amikor megszólalt Niall telefonja.Felvettem az éjjeli szekrényemről majd megláttam hogy valamilyen Adam.Ujjaimmal végig szántottam a képernyőt ahol mind kettőnknek a közös képe van és a füléhez emeltem a készüléket.Ezen csak egy jót mosolygott majd beleszólt a telefonba.A hangfoszlányokból arra ítéltem hogy elhívják őt valahova.Ölébe ültem és egy puszit nyomtam arcára majd bólogattam hogy fogadja el az ajánlatot.
-Adam egy pillanat.-Kezét a telefon elé emelte-mintha ilyenkor nem ugyanúgy lehetne hallani-Biztos nem baj?-kérdezte majd gyönyörű kék szemeit az enyémekbe fúrta.Én fejemet megráztam majd nyakába temettem arcom.Magamba szívtam férfias bódító illatát és jól elraktároztam magamban.
*************
Egyedül vagyok itthon ebben a rohadt nagy házban.És rohadtul félek.Niall egyik pólójában és egy rövid nadrágban ülök ágyamon és Laptopozom.Figyelmemet az tereli el a képernyőröl  hogy telefonom megcsippent.A készülékhez sétálok és feloldom a képernyőt.Az üzenetet kíváncsian nyitom meg majd meglepődötten olvasom a szöveget.
"Hogy vagy Bébi?
                      xx:H"
Ablakomhoz sétálok majd kitekintek.Sehol senki...ez furi.Már kezdtem megnyugodni amikor kopognak a bejárati ajtón.Lépteim lassan és megfontoltan vezetnek le az emeletről.Az ajtó elé lépek ami most hatalmasnak tűnik majd a kulccsal kinyitom az ajtót.A göndör fürtjei sapka alá voltak rejtve és egy kicsit meg volt ázva a kint tomboló vihar miatt.
-Bemehetek?-kérdezi gödröcskéit megvillantva.
-Nem!-csuktam volna be az ajtót de ő megállította a lábával.
-Nyugi bébi csak a pulcsimért jöttem amit itt hagytam!-Lassan ki nyitottam előtte az ajtót amin ő egyből be is jött.-Egyedül vagy itthon?-kérdezi majd rám pillant.
-Semmi közöd hozzá!-vágom rá mire ő elmosolyodik.Éppen a nappali felé tartottunk amikor felmerült bennem a kérdés-Kérsz inni?-Na jó nem ez.-Honnan tudod a számom?
-Louis telefonja!-vágja rá.Ezt sem kellet győzködni.Pulóverjét elvette a kanapé hát támlájáról majd elindult kifelé.
-Harry!-szólok neki mire meg fordul.-Miért nem írtad oda először a neved?-Kérdezem tőle mire ő csak összeráncolja szemöldökét.
-Mii?-kérdezi elég vékony hangon amire én felkuncogok.Közelebb jön hozzám.Csak egy lépésnyi távolság van közöttünk.-Én odaírtam mind 2 alkalommal a nevem.
-Akkor nem te voltál?
-Micsoda?
-Az elmúlt egy hónapban folyamatosan figyelt valaki és zaklatott üzenetben én én...
-Azt hitted hogy én voltam.-Lépett hozzám közelebb és kezét derekamra helyezte.Egy kis idő múlva a pulcsi a földön kötött ki és az a keze is a derekammal kötött megállapodást.-Nem bébi az nem én voltam!-suttogja már szinte ajkaimra.Szánk súrolja egymást és érzem leheletét és akkor.............
Íme a 6. fejezet!Remélem tecett.KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET MINDENKINEK!De azért ne felejtsetek el komizni!És ha tecik akkor iratkozzatok fel!
xoxo:Bella

4 megjegyzés:

  1. Te csaj..hogy merted itt abbahagyni?! Hm?! Hogy volt hozzá merszed?! Minden esetre, siessa kövivel.
    Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsiiii! Nah.....És sietek jövőhét szombat-Vasárnap és fent lessz a kövi ;)

      Törlés