2014. április 5., szombat

4.Mi folyik itt?

Sziasztok itt a 4. fejezet!!Remélem tetszni fog!Lécives komizzatok kíváncsi vagyok a véleményetekre.Nem is húzom tovább az időt!Jó olvasást! :) ♥ xoxo:Bella
*-*-*-*-* 1 Hónappal később*-*-*-*-*


Rövid összefoglaló erről a hónapról: Lisa és Tom voltak nálam 3 napra.Nagyon jól éreztem magam velük.A kapcsolatot folyamatosan tartom Niall-al.Sajnos nem tudott haza jönni azóta sem.Louis-sal nagyon jóban lettem és megismertem a barátnőjét Eleanort.Nagyon kedves lányfolyamatosan megyünk hármasban valahova.De van amikor csajos programok vannak csak.Louis bemutatta az egyik barátját Liam-ot.Nagyon helyes fiú.Mit hagytam még ki?Áh megvan apu megkérte Patti kezét......Annyira várom már az esküvőt ami 2 hét múlva lesz.
-Akkor holnap találkozunk Boo!
-Oké!.........Nem akarsz ma átjönni vacsira Tommo?-kérdeztem mosolyogva Lou-t.
-Szívesen átjönnék de ma megyünk anya egyik régi barátnőjéhez vacsorára.Majd talán holnap!-mondta majd egy puszit nyomott arcomra-Haragszol?
-Igen William haragszom!-mondtam egy visszafojtott röhögéssel.
-Akkor így járt Isabella!-mondta mire én a vállába  ütöttem.-Jó szórakozást!-mondtam majd megöleltem amit ő viszonzott.
-Oké!És akkor máskor bepótoljuk!-kacsintott.
-Rendben!Szia!-mondtam majd elindultam az ajtó felé.
-Szia Boo!-mondta majd ő is elindult.Kulcsaimat nagy nehezen előkotortam táskám aljáról majd bementem.
-Hazajöttem!-ordítottam.Hirtelen 2 kis kezet éreztem meg lábamon.-Szia manó!-Emeltem fel Theo-t.-Hogy vagy?-kérdeztem mire ő csak egy kuncogást adott válaszul.
-Szia kincsem!-jött oda Patti és megölelt.Majd egy puszit nyomott arcomra.
-Éhen halok!-jelentettem ki mire ő felröhögött majd elindultunk a konyha felé.Theo-t  leraktam aki azonnal el is futott majd leültem az asztalhoz.
-Mi volt ma a suliban?
-Semmi különös kaptam 2 db 5-öst.-mondtam mire Patti elmosolyodott.
-Apáddal nagyon büszkék vagyunk rád ugye tudod?!-mondta mire az én arcomra is átragadt a mosoly.
-Köszönöm!-mondtam. Elém rakta a makarónim mire én falatozni kezdtem.Leült elém a másik székre mire én lassan rá emeltem a szememet.
-Öhm tudod kérdezni szeretnék valamit....-mondta és ha jól látta el is pirult egy kicsit.
-Mond!-mondtam és küldtem felé egy biztató mosolyt.
-Hát lennél koszorús lány az esküvőnkön?-kérdezte mire nekem egy hatalmas mosoly ült ki arcomra.
-Hát ez természetes!-mondtam.
-Öhm........és még valami.....Egyik barátnőm fia lenne veled a koszorús fiú.-Na jó erre nem számítottam .Én nem akarok idegen fiúval rohangálni apám esküvőjén.
-Hát jó....öhm én asszem felmegyek tanulni!-mondtam majd lassan fel álltam az asztaltól.
-Bella lemondom ha akarod csak sze..
-Nyugi semmi baj!Majd összebarátkozunk úgy is!-mondtam majd lassan odasétáltam megöleltem és nyomtam arcára egy nagy cuppanós puszit amin ő kuncogott.
-Köszönöm!-mondta mire még szorosabban magához ölelt.
-Akor én megyek fel!-mondtam majd elindultam a lépcső irányába.Kb a lépcső felénél tarthattam amikor megint meghallottam Patti selymes hangját.
-Ma jönnek vendégek 6-ra.-mondta mire én tekintetem felé kaptam.És a lendület miatt lefejeltem a lépcső melletti falat ami egy hatalmasat koppant.Theo ezt egy hatalmas röhögéssel jutalmazta.
-Köszi öcsi!-mondtam majd 2 lépcső fokkal lejjebb mentem hogy jobban lássam Pattit.
-Mit vegyek fel?-kérdeztem mivel amikor csak annyit mond hogy vendégek azokat általában nem ismerem úgyhogy felesleges őt faggatni.
-Te mit akarsz felvenni?
-Hát én egy farmerre meg egy pólóra gondoltam.
-Hogy mi?-visított fel hirtelen mire Theo is sikított egyet majd elfutott.Niall kettő.
-Akkor mit?
-Hát van az a fehér ruhád amit Eleanorral vettél.Ami alul tüllös felül meg ki van rakva kövekkel.
-De hát Patti az alkalmi ruha.
-Kérlek.Nagyon kifinomult az ízlésük.
-Rendben!-adtam be a derekam majd felfutottam az emeletre.Kivettem a táskámból a könyveket majd megcsináltam a házit.1 óra múlva végeztem is majd nekiálltam tanulni a föcit.Éreztem hogy szemhéjam egyre nehezebb majd lassan elrabolt az állom világ.
"Anya kérlek ne hagyj itt!-Ordítottam de semmi haszna nem volt.-Kérlek én szeretlek.-A szememet könnyfátyol borította de így is láttam amint valaki ki lép a sötétből.
-Gyere cica játszunk!-mondta a számomra még ismeretlen alak.Hangja ismerős volt túlságosan is ismerős.Szememet lassan megtöröltem és kitisztult minden.De hát ő nem lehet ez hogyan?Lassan közeledett felém és anyámba belerúgott egy hatalmasat amire én felsikítottam.-Shhh halkabban meghall valaki!-mondta majd megragadta a kezem és felrántott a vértócsából.Feje egyre jobban közeledett enyémhez amikor valaki hirtelen el rántotta.Szemeimbe újabb könnyek keletkeztek amint láttam hogy a megmentőm megverte Jhon-t.Jhon anyám bátyja nagyon szerettem őt.Megmentőmhöz futok majd szorosan hozzá bújok.
-Shhh semmi baj!Itt vagyok veled megvédelek nem esik semmi bajod!-mondja majd lassan felemeli fejemet.Belenézek gyönyörű zöld szemeibe.Majd ajkai az enyémhez közelednek.Már csak milliméterek választanak el ajkaitól amikor,..........."
Telefonom hangos sípolására kelek.Beálítottam hogy tudjam mikor kezdjek el készülődni.De helyette gondolataimba merülök.Biztos nem Jhon volt.Jhon édesanyám testvére volt.Nagyon szeretem őt.És ő biztos nem tenne ilyet.De a gondolataim tovább mentek a másik személyre a tuskó punk-ra.Komolyan arról ábrándozom hogy megcsókoljon?Ez gyerekes.Na mindegy.Elindultam a fürdőm felé majd magamra zártam az ajtót.Ruháimat levettem majd összefogtam hajamat és beálltam a frissítő zuhany alá.Izmaim ellazultak és minden problémám szerte foszlott.Fájdalmas nyögéssel jeleztem amikor el kellett zárni a csapot.Lassan kiszálltam a zuhany alól majd magamra tekertem egy törölközőt.Visszamentem a szobámba majd beálltam fehér nemű-s fiókom elé.Gyorsan magamra kaptam egyet majd felvettem a "báli" ruhám.Amikor készen lettem visszacsoszogtam a fürdőmbe ahol a hajamba loknikat csináltam.Festéket pedig most sem raktam magamra.
-Bella itt vannak a vendégek!-szólt be Krisz mire én belebújtam topánkámba majd állmosolyt varázsolva az arcomra indultam le a lépcsőn.Apa és Patti az ajtót nyitották éppen Krisz és Theo pedig a kis öltönyükben ott álltak mellettük.Patti egy fekete koktél ruhát viselt és apa is beöltözött pingvinnek.Gondolatomon egy jót kuncogtam de a mosoly az arcomra fagyott amikor megláttam azt a 2 személyt aki be jön az ajtón........

Vajon kik jönnek be az ajtón?Mi lesz vacsora közben?És ki lesz a koszorús fiú Boo-val?

1 megjegyzés: