2014. március 24., hétfő

3.Fejezet

Sziasztok itt a kövi rész.Szerintem ez most tényleg nagyon unalmas lett de majd a következőben garantált több izgalom lesz .Boo élete fenekestül fel fog fordulni.Köszönöm a +200 megtekintést.Az időt nem is húzom tovább jó olvasást és ne felejtsetek el komizni!!!!! :) 
 XOXO:Bella

A lábaim remegtek.Kezét még mindig szám előtt tartotta.
-Nyugi cica csak szórakozni akarok!-suttogta a fülembe.Megharaptam kezét amivel csak annyit értem el hogy neki nyomott a falnak.
-Josh takarodj innen a picsába!-Ordibálta egy ismerős hang.De.....de miért ennyire ismerős ez a hang?Szemem még mindig össze volt szorítva a félelemtől és nem mertem kinyitni.Ez nem Louis hangja az biztos.De akkor kié?-Josh mi a picsát mondtam neked az előbb?-Kiáltott megint mire én összerezzentem.
-Gyere szórakozzunk egy kicsit a kis cafkával.
-Ha most azonnal nem engeded el szétbaszom a fejed!-Éreztem ahogy a karok elengednek én pedig zokogva a földre rogytam.
-Még nem végeztünk!-mondta asszem Josh.
-Jól vagy?-Jött oda hozzám a megmentőm mire lassan kinyitottam a szemeim.De hát de hát ő az a tuskó az emeletről.Egy aprót bólintottam majd óvatosan felálltam.Egy kicsit szédültem a sok sírástól de nem volt vészes.
-K....köszönöm!-mondtam mire ő csak bólintott egyet majd elment.Egy ideig néztem távolodó alakját majd  lassan én is vissza indultam.Az udvaron már nem állt senki.Vajon meddig lehettem ott hátul?Elindultam a kijárat felé ahol megpillantottam egy nagy fekete kocsit amibe éppen beszállt Ő.
-Bella,Bella.-hallottam a nevem mire odakaptam a fejem.Patti mosolygós arcával találtam magam szemben.-Indulhatunk?
-Ömm.Persze!-mondtam majd még egy utolsó pillantást vetve a fekete járműre mentem Patti után.
-Na hogy tetszik a suli?-Majdnem megerőszakoltak de amúgy jó!Gondoltam magamba de Patival inkább ezt nem közöltem.
-Nagyon tetszik!-hazudtam majd már indította is a motort és el indultunk hazafelé.10 perc múlva már otthon is voltunk.Az órára pillantottam 19:52.Felfutottam a szobámba majd magamra zártam a fürdőajtóm.Levettem a ruháimat majd a kádat teleengedtem vízzel.Izmaim ellazultak ami most remek érzés volt.Arcomat többször megmostam hogy leszedjem magamról annak a szemétládának a nyomait.Éppen ki akartam szállni amikor megcsörrent a telefonom.Szokásosan végighúztam a képernyőn az újam majd a fülemhez emeltem a készüléket.
-Haló?
-Szia húgica!-szólt bele egy számomra nagyon is ismerős hang ami most a legjobban jött.
-Niall!-mondtam mire éreztem hogy szemem meg telik könnyel.
-Nehogy el kezdj nekem sírni.Na milyen az új suli?
-Hát elmegy.-Hallottam hogy kopognak a fürdő ajtómon.-Öhm Niall mindjárt visszahívlak.
-Rendben!-mondta majd leraktam a telefont.Gyorsan kiszálltam a vízből majd magamra tekertem egy törölközőt.Ahogy kiléptem nem láttam senkit.De a bőrömet megcsapta a hideg szellő.Az ablak felé tekintettem ami tárva nyitva volt.De hát én ki sem nyitottam.Visszazártam az ablakot majd a szekrényemhez mentem és elkezdtem öltözni.Felvettem egy hosszú pólót (ami amúgy Niall-é).És alá egy fehérneműt.Hallottam ahogy elkezd csipogni a telefonom.Azt hittem Niall küldött SMS-t de nem.Ismeretlenszám.
"Köszönöm a kis műsort!
                                             x"
Ki az a x?És állj milyen műsor?Az ablakhoz sétáltam ahol kinéztem és egy sötét jármű előtt állt egy fekete alak.Nem láttam semmit belőle.A függönyt elhúztam majd lekapcsoltam a lámpát.Bebújtam meleg takaróm alá és tárcsáztam Niall számát.

Reggel a telefonom idegesítő csipogására ébredtem.Szeretem a sulit de a reggeleket nem.Lassan a fürdőmbe csoszogtam majd a tükörbe néztem.Borzalmas mint mindig!Morogtam egyet majd levettem a ruháimat és beálltam a zuhany alá.A zuhany egy kicsit fel frissített.Gyorsan magamra kapkodtam ruháimat majd lefutottam a földszintre.
-Sziasztok!-köszöntem Pattinak.Krisz az asztalnál ült és várta reggelijét.Theo pedig a porszívó csövével rohangált a nappaliban.
-Szia!-mondta Patti mosolygós arccal majd lerakta elém a reggelit.Gyorsan falatoztam a rántottát.Reggeli közben a Tuskó járt az eszembe.Miért segített?Lehet hogy van jó oldala is?Ha van is azt biztosan kevesen ismerik.Mire észbe kaptam elfogyott a rántottám.Adtam egy gyors puszit Patti arcára,Krisszére és persze Theo-nak.Apunak is adtam volna csak ő ilyenkor még fönt húzza  a lóbőrt és ha felkeltem az olyan mintha ki törne a 2.világháború.Felvettem már elhasznált Vans tornacipőmet majd indultam a suliba.Amikor kiléptem 1 ismerős alakot pillantottam meg.Vagyis kettőt de az egyiket még nem ismerem.De ahogy jobban megnéztem őket mögöttük ott jött ha jól látom Louis.Elkezdtem közeledni feléjük és gondolom a Tuskó azt hitte oda megyek mivel elég furcsa fejet vágott.A mellette sétáló tipikus pláza cica az pedig úgy nézett rám mint a véres rongyra a tekintetéből ez a tipikus: "Én pasim takarodj a közeléből"tükröződött.Elhaladtam mellettük majd amikor Louis nem figyelt hirtelen a nyakába ugrottam.Szerintem egy kicsit megijedt de utána kuncogott egyet majd adott két puszit és mentünk is a suliba.Útközben sokat beszélgettünk.Néha a tuskó hátra hátra pillantott amikor felkuncogtunk de akkor a barátnője valamivel elterelte figyelmét.Vajon ismerik egymást Lou-val?Áh....nem hinném Lou soha szóba sem állna ilyenekkel mint ez a tuskó.De viszont féltem már most ettől a naptól.A gyomrom görcsöl fejem fáj ez a nap nem egy állom.Ez már itt a valóság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése