2014. március 22., szombat

2.fejezet

Sziasztok!Hol is kezdjem? Először is meg szeretném köszönni a 250 megtekintést az 1 feliratkozót és a 2 díjat.De nem szeretném húzni az időt.De még valami  a folytatás most előbb jön.Úgyhogy lehet hogy már holnap kint lesz.De most már tényleg nem locsogok tovább.Jó olvasást!És ne felejtsetek el komizni!!! :P :)

-Vigyázz magadra!-mondta Niall majd egy puszit nyomott homlokomra-Holnap majd hívlak!-Letöröltem maró könny cseppjeimet arcomról reménytelenül.Ahogyan letöröltem egyet egyből jött a hejére egy másik.
-Szeretlek!-zokogtam majd megöleltem.-Vigyázz magadra nagyon!És amikor tudsz azonnal gyere haza!-mondtam majd adtam egy puszit arcára.El ejtette a kezében lévő bőröndöt majd mind két karjával átölelt és erősen szorított magához.Arcát nyakamba temette majd egy apró puszit adott rá.
-Én is szeretlek!És ha lesz szabadidőm az lesz az első hogy ide jövök!-mondtam majd még egy utolsó puszit lehelt homlokomra.Hallottuk ahogyan a taxi dudál egyet majd felvette a földről bőröndjét elköszönt mindenkitől még egyszer majd elindult kifelé még adtam neki egy utolsó puszit majd beszállt a kocsiba.Amikor a taxi távolodó alakját láttam úgy éreztem mintha  a szívemet is elvitte volna magával.Vissza mentem a házba.Szomorkásan baktattam fel az emeletre majd becsuktam magam után az ajtót.A fürdőbe sétáltam és belenéztem a tükörbe.Még engem is megrémített a saját külsőm.A szemeim karikásak voltak a sírás miatt.Lassan levettem ruháimat majd beálltam a  zuhany alá.A meleg víz már szinte égette bőröm de nem érdekelt.Olyan érzés volt mintha minden gondom elmosta volna.Kb. 20 perc múlva úgy döntöttem kiszállok mivel nem fogok tudni elkészülődni.Ma van az évnyitó.A gyomrom görcsbe rándul ha bele kell gondolnom hogy már holnap suli.Lassan megtöröltem ázott bőröm majd miután végeztem felvettem egy térdig érő szoknyát hajam pedig kifésültem és hagytam úgy ahogy van.

Nem vagyok a smink híve úgyhogy most is csak a szemem alatti karikákat tüntettem el agy kis alapozóval majd raktam magamra egy kevés szempilla spirált és készen is vagyok.
-Kicsim indulnunk kéne!-kopogott be apu a fürdőbe.
-Megyek!-mondtam majd egy utolsó pillantást véve a tükörre indultam is ki.Amikor leértem az emeletről Theo mosolygó arca fogadott.Nyomtam arcára egy puszit majd felvettem a topánkám.
-Indulhatunk?-kérdezte apu.Én csak bólintottam egyet majd indultunk is.

Apu a suli előtt rakott ki ami hatalmas volt.Inkább nevezném kísértet háznak mint sulinak.Hatalmas kerítések szinte az égig meredeznek.Itt ennyire félnek hogy kiszöknek a diákok vagy apa rossz helyen rakott ki?!De csalódnom kellett mivel sok diák ment be az egyik kapun.Elindultam én is.A hasamban megint éreztem a görcsöt.Nem szeretek iskolát váltani.A recepcióstól elkértem az osztály számát.202-es terem.Elindultam az első emeleten.Néztem az ajtókon lévő számokat de nem találtam sehol a 202-es termet.Annyira elmerültem az ajtók nézésében hogy hirtelen egy erős mellkasnak ütköztem.Aminek hatására hirtelen a földre estem.
-Ba@d meg figyelj már jobban oda!-mondta mire félénken felpillantottam rá.Karjai tele voltak tetoválásokkal.Ajkai teltek voltak szemei pedig gyönyörű zöldek.Haja tökéletesen be volt állítva de még így is látszott hogy göndör.Gyorsan elkaptam tekintetem hogy nehogy észrevegye hogy figyelem.De lehet hogy már túl késő volt.Hallottam ahogyan felkuncog.-Gyere!-nyújtotta felém a kezét.Elfogadtam kis kezeim szinte eltűntek hatalmas tenyerében.-Mi a neved baby?-Baby?Na jó ez az egész pasi egy seggfej sőt egy egy hagyjuk.Kezem kirántottam az övéből majd elsiettem onnan.Mi az hogy baby-nek hív?Inkább mentem a következő emeletre ahol nagy nehezen  meg is találtam az osztályom.Amikor beléptem akkor már mindenki röhögcsélt meg beszélgetett én inkább meghúzódtam a hátsó padba.Elkezdtem nyomkodni a telefonom.Teljesen belemerültem a játékba amikor valaki megkocogtatta a vállam.Felnéztem és egy kedvesen rámosolyogtam.
-Öm......bocsi szabad ez a hely?
-Persze ülj le!-mondtam.
-Milyen udvariatlan vagyok.Louis Tomlinson.
-Bella Malone.
-Isabella?
-Igen de csak a Bellát használom.De a barátaim általában Boo-nak hívnak.
-Ó akkor én hogy hívjalak?-mosolygott rám.
-Nekem jó a Boo is!-mosolyogtam rá.
-Gyerekek gyertek az udvarra az igazgató úr beszédet tart!-mondta egy számomra ismeretlen férfi.Mindenki libasorba állt majd indultunk is el a hatalmas udvar felé.Amikor beállítottak minket a helyünkre megláttam azt a tuskót.Ahogy láttam ő is észrevett mivel rám kacsintott.Én csak szemet forgatva fordultam oda Louis-hoz.Az igazgató elkezdte a beszédet.Amikor éreztem hogy megrezzen a telefonom.Elindultam a suli mögé ami félelmetesebb volt mint az egész suli.
-Haló?-szóltam bele a készülékbe.
-Szia Boo apa vagyok!
-Szia mond?
-Csak azért hívlak hogy Patti megy érted nem én mert nekem dolgom van!
-Rendben akkor majd otthon találkozunk!
-Oké szeretlek szia!
-Szia!-mondtam majd letettem a telefont amikor egy erős kart éreztem meg csuklóm körül majd mielőtt sikítottam volna befogta a szám.......

2 megjegyzés: