2014. március 16., vasárnap

1.Fejezet


Sziasztok ez lenne az első fejezet remélem tetszeni fog.Szerintem ez még elég unalmas lett de a következőben remélhetőleg több izgalom lesz! :P De nem is fecsegek tovább!Jó olvasást! :) 
XOXO:Bella

Sötét van.Lassan sétálok egy számomra ismeretlen utcán.Hallom a kutyák vonyítását a tücskök ciripelését és néha néha ahogy a macskák szaladgálnak.A sötét házak árnyékot vetnek a nagy lámpák pedig néha néha pislákolnak.Mindenhol utcatáblát keresek de sehol nem látok semmilyen táblát.Ahogy tovább megyek a házak úgy fogynak mint ahogy a levegő a tüdőmbe hirtelen egy hangos sikítást hallok majd egy nőt aki az úton fekszik egy hatalmas tócsában.Amikor közelebb megyek még nem látom arcát csak azt hogy a tócsa egyre jobban folyik szét.Amikor jobban megfigyelem a tócsát akkor veszem észre hogy a vörös folyadékban meg megcsillan a hold fénye.Apró sokk jön rám de a vérre nem figyelve a nőhöz futok.Lassan emelem fel fejét nehogy nagyobb bajt okozzak.Amikor feje eltávolodik a piszkos aszfaltról akkor látom meg az ismerős arcot.A levegőt hevesebben veszem és úgy érzem elájulok.
-Bella ezt tartsd meg és....és vigyázz apádra!-mondta anya elhaló hangon-Sz-szeretlek benneteket.
-Ne kérlek ne hagyj itt szükségem van rád!-A könnyek a szememből záporokban hulltak le édesanyám vérétől piros csukómra.Utolsó energia foszlányaival a kezembe helyezett egy medált.
-Vigyázni fogok rátok.....ígérem!..Szeretlek!-mondta mire én egy utolsó puszit nyomtam arcára.Mire kiegyenesedtem addigra édesanyám szeme lecsukódott.Majd egy utolsó levegőt vett és elment,itthagyott a zokogás kitört belőlem.
-Bella,Bella nyugi!-ébredtem fel egy ismerős férfi hangra.Amikor kinyitottam a szemem 2 gyönyörűen csillogó szempárral találtam magam szemben. Niall óvatosan mellkasára húzott majd a hátamat kezdte simogatni.Meztelen mellkasába temettem arcom.Édesanyám 4 éve hunyt el.A karjaim közt.Azóta sem hevertem ki.-Shhh....semmi baj csak egy álom volt.-Niall a mostohabátyám.Tudja az összes titkom,benne bízom meg a legjobban.Anya halála után apa az ivászatba fordult aminek nem voltak túl jó következményei.És Pati tudta csak ebből őt kirángatni.Közben pedig egymásba szerettek.Először utáltam Őt mivel azt hittem át akarja venni anyu szerepét de utána kiderült hogy nem.Így lett 2 báttyám Greg és Niall.Van egy saját kisöcsém Krisz és van apunak és Pati-nak egy közös gyerekük Theo nagyon szeretem mindegyiket de valahogy Niall áll hozzám a legközelebb.-Megint anyud?
-I.igen!-mondtam szipogva Niallt még mindig erősen szorítva magamhoz.
Fél óra múlva nagy nehezen de Niall lenyugtatott.
-Mi lesz velem nélküled?-kérdeztem tőle és egy puszit nyomtam arcára mire elmosolyodott.
-Majd akkor Theo fog átjönni!-mondta mire én felkuncogtam.
-Szegénykém még csak 1 éves és most tanult meg járni de ő már most a 18 éves nővérét fogja vigasztalni!-mondtam majd Niall egy puszit nyomott a hajamba.-Muszáj elmenned?
-Igen mivel tanulnom kell!-Niall most végzős egy egyetemen New York ba és sajnos oda kellett költöznie.
-De..de ugye majd minden nap beszélünk?!
-Persze!-mondta mosolyogva.Majd miközben simogatta a hátam engem lassan elnyomott az állom.

Szemeim reggel gyorsan kipattantak.Niall utolsó napja a nyári szünetből!Niall még ott szuszogott mellettem mire én csak elmosolyodtam.Az órára pillantottam 10:00.Niall arcára adtam egy puszit mire elmosolyodott.
-Jó reggelt!-mondtam
-Neked is!-mondta majd felállt az ágyamból az ablakhoz sétált majd kihúzta a sötétítőket.Hunyorogva de én is fel keltem az ágyból majd a fürdőbe sétáltam és elkezdtem öltözködni.
Amikor le értem már mindenki az asztalnál ült.
-Sziasztok!-köszöntem majd leültem.
-Jó reggelt hercegnő!-köszönt apu majd egy puszit nyomott fejemre.Theo mellettem ült az etetőszékben.
-Jó reggelt kis herceg!-mondtam mire ő fel kuncogott.Pati elém rakta a reggeli palacsintám majd én elkezdtem enni.Imádok enni.Mindenki nekilátott a reggelinek.Reggeli közben átvitattuk hogyha Niall oda ér azonnal hív minket és apu Greg-nek is lenyomta ugyanazt szöveget.Én inkább csöndben ültem ott könnyeimmel küzdve elmegy itt hagy megint  az aki tudja az összes titkom.Tudja az egész életem.Aki mindig megvigasztal.És a legfontosabb akiben anyu halála után ennyire meg tudok bízni.

Remélem tecett!!! :)

4 megjegyzés:

  1. Szió!
    Díj nálam!
    http://lisaanddirection.blogspot.hu/2014/03/dij-2_17.html

    VálaszTörlés
  2. Sziaa!
    nagyon jó a blogod eddig..:)
    várom a kövit ;)
    és lenne egy kérdésem ha nem zavar:)
    öhm...nem lesznek a szereplőknek képei?:33

    VálaszTörlés
  3. Szia!Köszi! :3
    Valószínűleg már szombaton fönt lesz!És lesznek a szereplőknek képei csak még Bella szerepébe keresek valakit.De a kövi résszel az is kint lesz! :D

    VálaszTörlés