2014. április 13., vasárnap

5.Váratlan vendég.

Sziasztok!Itt a kövi rész remélem tetszeni fog.Bocsi a késésért!Az időt nem is húzom jó olvasást!!!
                                                       xoxo:Bella
De hát mit keres itt?
-Louis?
-Boo?-mosolygott rám majd közelebb jött és megölelt.
-Egyre jobban teccik ez a vacsi.-mondtam majd megöleltem.Amikor elengedtem megláttam Eleanort is.
-Szia csajszi!-jött oda ő is és megölelt.
-Ti ismeritek egymást?-kérdezte Louis anyja nagyra nyílt szemekkel.
-Igen egy suliba járok Lou-val.
-Szia Ann Styles vagyok!-mondta majd megölelt.
-Bella.Bella Malone.
-Én pedig Mark Tomlinson.
-Üdvözlöm!-mondtam majd megöleltem őt is.
-Jó a rucid!-lökött oldalba Eleanor.
-A másik fiam és a bartánője hamarosan itt lesz.-mosolygott.Álj.Mi?! Louisnak van testvére?
-Louis William Tomlinson!-mondtam mire ő már a hangnememben érezte hogy ennek nem lessz jó vége.
-Igen?-kérdezte kicsit piros arcal.
-Neked van testvéred?
-Öhm......hát nem az igazi tesóm csak mostoha.
-De akkoris ezt nekem miért nem mondtad?-kérdeztem de ezen Eleanor csak egy jót kuncogott és ott hagyott minket.
-Azért mert nem tudja senki és nem is akarom hogy megtudják.Akkor mindenki azt a akarná hogy olyan legyek mint ő de én ezt nem akarom!Sajnálom!-mondta majd a szemembe nézett.-Megmutatod a szobád?-terelte a témát amin én csak felkuncogtam.
-El!-kiáltottam Eleanornak aki azonnal jött is ki a konyhábol kezében 3 db csokis muffinnal.
-Tesék!-mondta majd átnyújtotta nekem a muffint.
-Köszi!Na akkor gyerünk!-mondtam majd elindultam fel a lépcsőn.-Itt is van nem nagy szám!-mondtam és El levetődött a francia ágyamra.
-Én itt alszok!-Mondta El mire én csak felkuncogtam.-Williem hol vagy?-csinált úgy mint egy szapanoperába.
-Itt vagyok egyetlen répatortám!-mondta Louis majd El hez sétált .Én ezen egy jót röhögtem El-lel majd amikor végeztünk akkor láttuk hogy Louis csóválja a fejét az íróasztalomon ülve.
-Mi az?-kérdeztem.
-Kigúnyoljátok a világ legaranyosabb becenevét.Te is répatorta és te is répapüré!-mondta majd elkezdte a tomlinson fajta műsírást ami nálunk még több röhögést eredményezett.
-Én lemegyek még sütié!-mondta El majd ki ment.
-Én meg elmegyek WC-re merre van a fürdő?
-A folyosó végén balra.
-Köszi!-mondta majd ő is távozott.Az ajtónak hátal ültem amikor hallottam hogy nyílik.Azt hittem EL jött vissza a sütikkel de hirtelen megugrottam amikor egy mély rekedtes hangot hallottam meg.
-Hel.....-De nem fejezte be mondani valóját amikor megfordultam.Felálltam az ágyamról majd felé fordultam.
-Te mit keresel itt?-kérdeztem mire ő látványosan végigmért majd megnyalta alsó ajkait.
-Anyám rángatott el a régi barátnőjéhez.Te mit keresel itt?-kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Itt lakom.-Elmosolyodott majd közelebb lépett.
-Bella ké....Te mit keresel itt?-Louis
-Azt amit te te gyökér.-Mondta Harry Lou-ra nézve.
-Ti....ti... tesók vagytok?-makogtam mellettük.
-Csak mostoha de te erről befogod a csinos kis pofid vagy én hallgattalak el de abban nem lesz köszönet!-mondta majd kiment maga után becsapva az ajtót.
-Louis!!!-mondtam mérgesen mire ő hátrálni kezdett.
-Bocsi figyelj én én azt sem hittem volna hogy eljön....-makogott össze vissza.
-Miért nem tudtad elmondani hogy a mostoha tesód az a gyökér akiről beszéltem?-kérdeztem mire megint közelebb léptem hozzá ő pedig hátrált addig amíg a sarokba nem ért.-Meg vagy Tomlinson!-mosolyogtam gonoszan majd felkaptam az asztalon lévő muffint és az arcába nyomtam.
-Na jó ezt asszem megérdemeltem!-mondta
-Asszem?!-Sipítottam fel.
-Bocsánat!-mondta majd bevetette a kiskutyapofit.
-Utállak!-mondtam majd elindultam volna kifele de ő megölelt hátulról.
-Ez nem igaz!-mondta majd adott egy puszit arcomra és megfogta kezem utána pedig elindultunk lefelé.Amikor leértünk már El is az asztalnál ült.Mi is csatlakoztunk.Lou  mellé ültem mellette pedig El ült.A másik oldalamon volt 2 szabad hely gondolom a Tuskó és a barátnője számára.
-Akkor együnk!-hozta be Patti a levest majd mindenki szedett magának.Éppen az első kanál levest akartam a számba venni amikor egy éles hang ütötte meg dobhártyám.Sőt ez már nem is ütés volt inkább kiszakította azt helyéről.
-Helóka!-jött be egy barna hajú csaj.-Kendall Jenner.....bár tutcsika hogy ismertek!Bár lehet ilyen farmokon nincs TV.-A szám tátva maradt de eszembe jutott hogy nem borulhatok ki!Lehet hogy kedves!Hazudtam magamnak.
-Harry üljetek le!-mondta apa majd mellettem helyet foglalt Harry mellette meg Kendall.Nem értem ez hogyan jött össze bár ki tudja hogy ez mivel csajozik.Soha nem felejtem el mindig az ő műsorukon nevettünk Niall-al.
****
-És tudjátok mi történt?
-Csak nem leesett a műkörmöd?-mondtam felháborodottságot tettetve.
-De igen!-mondta.El csak egy jót kuncogott mellettem.A vacsi után bejöttünk a nappaliba beszélgetni.De ebben a 20 percben csak Kendall beszélt.Én Patti helyében ezt a párost páros lábbal rúgtam volna ki vacsora után.Annel nagyon jól elvagyunk ahogyan Mark-kal is.
-Szóval gyerekek!-Szakította Patti félbe Kendall-t aki egy vásárlós sztoriról mesélt éppen.-Mint tudjátok...nemsokára itt az esküvőnk és hát megszeretnélek titeket kérni hogy legyetek koszorús lány és koszorús fiú.
-Jipííííí!-Ugrott fel Kendall-Harry ugye megyünk?
-Ez nem az én stílusom!
-Harry!-mondta Ann mérgesen
-Átgondolom!-mondta.
-Akkor a párok meg vannak!Bells veled Niall lesz!Átgondoltam és igazad van!-mondta mire én a nyakába ugrottam!
******
-Köszi hogy segítettél!-mondta Patti amikor befejeztük a pakolást.
-Szívesen!
-Boo szeretném ha kerülnéd ezt a punk fiút nem szimpatikus!-mondta apa.
-Hidd el nekem sem!-nevettem majd megöleltem-És Patti mi változtatott a döntéseden?
-Hogy mi??-vonta fel szemöldökét-Megláttam!-Erre elröhögtem magam-Meg amúgy is Niallal jól kijöttök és arra gondoltam hogy akkor veled jobb lenne!
-Köszönöm!-mondtam majd megöleltem.-Asszem én megyek aludni.-Adtam puszit mindkettőjüknek majd felrohantam az emeletre.Amikor beléptem szobámba  akkpr orromba kúszott egy ismerős illat...De vajon ki..?Harry....Ugrott be.Elhesegettem a körötte forgó gondolataimat majd elvonultam a fürdőmbe.A meleg víz alatt lassan áztattam bőröm.Kb 20 perc után ki is szálltam a zuhany alól.Törölközőt magam köré csavartam és megmostam fogam.Nagyjából áttöröltem testem majd belebújtam pizsamámba.Visszatértem a szobámba ahol bebújtam a jó meleg takaróm alá.Már szemem csukódott volna le amikor pittyegést hallottam.Éjjeli szekrényemről el vettem telefonom és feloldottam a billentyűt.

"Csini voltál ma
                        xoxo:H"
Szemeim   el kerekedtek majd amikor észbe kaptam akkor már a hívást indítottam.
-Mit akarsz?-szóltam bele amikor felvette a telefont.
-Nyugi baby már dicsérni sem lehet?-Ablakomhoz sétáltam majd kinéztem.Ott állt a házunk előtt és felvette velem a szemkontaktust.
-Ne hívj baby-nek.És honnan van meg a számom?
-Majd ezt máskor megbeszéljük!Jó éjt Baby!-mondta majd arcára formált egy vigyort és elsétált.Egy ideig még néztem a sötét utcát majd vissza húztam a sötétítőt és visszafeküdtem pihe puha ágyamba.De aludni most már nem bírtam.Miért hívott föl és és honnan van meg neki a számom?Kérdeztem magamtól  de sajnos választ nem kaptam rájuk.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon imádom a blogot siess várom a kövi részt :))

    VálaszTörlés
  2. Most találtam meg a Blogodat és IMÁDOM! Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj! :D Nagyon szépen köszönöm! :3 És sietek!! :)

      Törlés
  3. imadom :)))) siess a kovetkezovel ;))) xxx

    VálaszTörlés