2016. április 10., vasárnap

bevezetés az új évadba

A gépek hangosan csipognak, halk motoszkálások. Hol vagyok? Merül fel bennem a kérdés. Szám teljesen száraz. Inni akarok. Kezeimet viszont nem tudom meg emelni. A fejem lüktet, a szívem hevesen ver. A szemeimet résnyire nyitom de azonnal vissza is zárom. Túl nagy a fény. Próbálkozom újra,újra és újra. Kezemet megint próbálom meg mozdítani. Sikertelen. Mi történik velem? Érzem ahogy egy könnycsepp végig szántja arcomat.
-Gyorsan egy orvost!-hallok egy kiáltást. A hangja olyan ismerős mégis annyira ismeretlen. Ki ő? És miért van mellettem? Vagy talán nincs is itt senki csak álmodom? Hallok valamit. Mintha hangos léptek közelednének felém. Bántani fog? Vagy talán nem is felém jön? Egy hatalmas hideg kezet érzek meg arcomon. Mit csinál? Szívem gyorsan dobog.  Mit tesz velem? Hol vagyok? Miért nem tudok mozogni? Miért pont én?
-Ha hallja amit mondok akkor kérem adjon valami élet jelet.-Hallom meg egy férfi hangját.
Próbálkozom megint megemelni kezem. Sikertelen. Megint.Sikertelen. A lábam. Az sem sikerül. Elegem van. Megint érzem. A szememből egy könnycsepp csordul ki.
A hangok tompák lesznek. Szédülni kezdek. Könnyedség veszi át testem felett a hatalmat. Meghaltam? szívem dobogása hangosodik. Ha tudnék akkor most mosolyognék. Annyira kellemes ez az érzés. Ezt hívják megkönnyebbülésnek? Lehet. Vajon hiányozni fogok bárkinek is? De várjunk, ki az a Bárki? Egyáltalán én ki vagyok? És mit keresek én itt?



Hát sziasztok!:) Újra itt :3 Igen tudom furi ez a rész de a többiből rá fogtok jönni mindenre! :) Nagyon szépen köszönöm annak aki még itt van :) szeretlek benneteket  <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése